сряда, 29 април 2009 г.

Happy Birthday!

След свободата си най-много тебе обичам!
И не се сещам за нищо по-хубаво от теб в живота си... Затова ти го пожелавам, всичко това, което си ти за мен, а то е най-ценно, ти го пожелавам. Всеки скръбен миг да ти е белязан с моето присъствие до теб, в най-тъжните си моменти все за мен да се сещаш, да знаеш, че и аз страдам с теб, че идвам към теб, че се завръщам, където и да съм, спасението в мен да виждаш както аз в теб, успехите си с мен да бързаш да споделиш, тревогите ти да изпъждам, смелост да ти давам, както ти на мен, времето, разстоянието и хората, и шума, и частиците в пространството да губят смисъл, ако са против нас, да чувам тишината ти и да те обичам ВИНАГИ! Както ти мен! И въпреки недостатъците ми, и за тях! Всякога и навсякъде!
Честит рожден ден, дреби-беби! :-) :-) :-)

Няма коментари: