неделя, 26 април 2009 г.

Either an artist, or a mass murderer

Имам няколка въпроса. И не знам към кого ги отправям... себе си, Бог или някой друг...

Мога ли да живея без справедливост?
Мога ли да игнорирам липсата й и да се престоря, че не ми пречи?
Вярно ли е, че всичко се връща?Ако да, къде ми е възмездието?
Колко точно да чакам, докато "всичко се върне"?
Как да живея дотогава, ако щетите ме задушават?
Да простя?
Кой излъга, че прошката ще помогне? Че ще ми даде мир?
Има ли хора, които не заслужават да им бъде простено?
А такива, които заслужават да умрат?
Как се прави разликата?
Кой я определя?
Как се измерва дълбочината на раните?
Как се компенсира туптящата болка?

ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ВЕЧЕ ДА СЪМ ПОЛУЧИЛА СВОЕТО ВЪЗМЕЗДИЕ И ДА НЕ СЪМ ГО ВИДЯЛА? ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА Е ПРЕД ОЧИТЕ МИ И АЗ ДА НЕ ГО РАЗЛИЧАВАМ?

Моля ви, помогнете ми да видя... и да дишам.

Няма коментари: