сряда, 25 март 2009 г.

Dance... until your lungs give up!



Аххх, какви хубави ръкавички! ;-)Трудно е да се откъсне поглед от него, нали? Което ме навежда над мисълта колко е трудно да се гледат излагациите на мъжете по нашенските клубове. Не съм вярвала, че един ден ще го кажа, но... в чалга-заведенията положението е по - добро. Може би защото там мъжете знаят какво правят! :) И ако могат да въртят задник, се вписват перфектно. Но по останалите заведения положението е трагично!!! Някои да каже на бедните същества (мъжете), че ако не могат да танцуват, ПО-ДОБРЕ ДА НЕ СЕ ОПИТВАТ :-) И колкото и да боли, трябва да уточня, че да можеш да танцуваш, значи да правиш КООРДИНИРАНИ, РИТМИЧНИ, ПОНЕ СНОСНО ИЗГЛЕЖДАЩИ НЕВУЛГАРНИ ДВИЖЕНИЯ. Поклащането на главата тип 50 Cent е даже за предпочитане пред извънземни действия с ръцете и лицето. Тъжно е, повечето мъже в България не могат да танцуват. Мечтая си за перфектен партньор на дансинга, който няма да ме настъпва, повлича, размята или... плаши. Една вечер дано... ;-)

1 коментар:

Unknown каза...

Хахахахахаха!!! И на мен ми е писнало дреб!Особено когато той е пиян и вижда само себе си на дансинга и аз трябва да се опитам да избегна да ме изгорят с цигарата която естествено хвърчи във всички посоки ... йййяк!!!